© Helena Sundin ♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Helena Sundin - 19 oktober 2010 17:15

Hjärtat och jag har legat i sängen hela dagen och glott på tv. Ingen utav oss är speciellt pigga så det jag har orkat gjort idag är att tvätta håret och varit ut på balkongen och rökt ungefär. Halsen värker så ikväll vankas det soppa till middag, har aldrig gjort soppa tidigare men jag gillar ju att laga mat så nog ska det gå att svänga ihop på något vis.

 

Älskling har iallafall slumrat till nu, jag låter honom sova eftersom han har en jäkla feber som vägrar ge med sig, det enda jag stör mig på är att han andas så sjuk högt! haha men han är så söt i vilket fall som helst så jag kan inte mer än skratta åt honom!

 

puss

Av Helena Sundin - 18 oktober 2010 10:04

Känner mig inge pigg alls, tror att någon feber börjat smyga sig på.. Känner mig helt slut i kroppen och skallen, känns som om jag skulle behöva gå hem men just nu orkar jag inte ens med det utan jag sitter bara rätt upp och ner. Har bestämt att om det inte känns bättre vid elva tiden så går jag hem. 


puss

Av Helena Sundin - 17 oktober 2010 06:57

Kvart i sex steg jag upp ur min varma säng för att följa med hjärtat på jobbet som jag hade lovat <3

Av Helena Sundin - 16 oktober 2010 18:38

Vaknade med världens tyngsta huvud, fick en Ipren av hjärtat och sov en stund till. Har traskat runt som i dvala hela dagen. Tror det är någon förkylning på gång igen, känns inge vidare men jag får ta det lugnt, knapra Ipren och hoppas på att det släpper innan skolveckan kör igång igen. Nu ska jag återgå till sängläge framför tv:n tillsammans med hjärtat, måste samla kraft så jag roar slänga ihop lite käk senare :)Puss

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 12:09

Namn: Helena

Piercingar: Läppen, tungan och öronen.

Tatueringar: ingen än, men det kommer! ;)

Längd: 162cm

Skostorlek: 38 typ

Hårfärg: svart typ.

Är du kär i någon: Självklart!

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu, jag trivs rätt bra här.

Tänker du på att ta självmord: Aldrig.

Vilket shampo använder du: Olika.

Vilken parfym använder du: Det är olika, tar det jag känner för just då.

Vad är du rädd för: Fåglar & ensamhet.

Gillar du att tvätta: Njae, det är inte så hemskt roande.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag älskar dem :D

 

SENASTE..

Film du hyrde: Oj bra fråga, var ett tag sedan jag hyrde någon film nu.

Film du köpte: Jag köper inte filmer, men hjärtat köper någon då och då men jag minns inte den senaste.

Låten du lyssnade på: do you miss me – Emil Assergård

Personen du ringde: mamma.

Tv program du tittade på: CSI

Personen du tänkte på: älsklingen min.

 

ANTAL.. 

Gånger du varit kär: på riktigt, 3.

Gånger ditt hjärta brustit: massa.

Hjärtan brustit på grund av dig: finns några.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: ja några iallafall.

Ärr du har på kroppen: ja har inte direkt några stora, mene kanske hjärtat på armen kan jag räkna med där.

 

SENASTE.. 

Personen du fick mail av: bloggplatsen.

Personen du fick brev av: Oj, skolan tror jag.

Personen du fick sms av: Hjärtat :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: ja de måste ha vare när jag va hemma sist vilket var evigheter sedan.

Saken du köpte: Cola.

Vad har du gjort idag: Klivit upp, kört bil, varit på lektioner, lyssnat på en dikttjej, suttit vid datorn, rökt massa, ätit en macka, dusckit massa cola och bloggat!

Var det kul: Jadå.

Hur tidigt stiger du upp: Sju.

Gillar du att slåss: Nej, på skoj kanske :)

Vad ska du göra idag: Gå klart i skolan, åka hem, pussa på hjärtat. Sedan ikväll får jag väl se vad som händer (:

Är du seriös: Sometimes.

Vad är du allergisk mot: jordgubbar (asirriterande) svartvinbär, apelsin och andra fukter.

Var har du ont: i min högra axel.

Använder du hårspray: ja, när jag anser att det behövs vilket inte är ofta.

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 10:11

  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards