© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Helena Sundin - 10 oktober 2010 23:45

Ligger i sängen och glor på olika repriser från veckan som varit som nu visas på tv:n. Även älskling ligger och små kikar på tv:n. Jag skulle egentligen ha sovit för en timme sedan för att få dom åtta timmars sömn som jag behöver för att fungera normalt, men äsch va gör det, man lever bara en gång :) för övrigt ska jag kila runt på stan en sväng imorgon, kolla vinterjacka, smink och kanske en klipptid eftersom jag inte har kommit mig för att göra det ännu. Gruvar mig så jävligt för att klippa av mig håret så egentligen borde jag få det överstökat istället för att dra ut på det såhär men det är inte så lätt faktiskt. Ska även ut och gå imorgon, har blivit lite lat när det gäller mina promenader och springturer men ska se till att ta tag i det nu! Men ska iallafall lägga ifrån mig telefonen, borra ner skallen i kudden och sova :) puss

Av Helena Sundin - 10 oktober 2010 21:48


   


        


Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Helena Sundin

Av Helena Sundin - 10 oktober 2010 21:29

395 dagar har jag och världens finaste Victor spenderat tillsammans. Idag firade vi tretton månader tillsammans, och vi har alltså då varit förlovade i fyra månader! Helt sjukt vad tiden går fort, känns som om vi nyss räknade dagar och veckor.

 

Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går (:

 

puss

Av Helena Sundin - 10 oktober 2010 00:39

I brist på något att göra drog jag, älskling och Nicke iväg till ö-vik för att kolla på modos match mot Södertälje. Värdelös match egentligen eftersom dommaren var värdelös men dom vann ju i vilket fall som helst så man ska väl egentligen inte klaga. Iallafall så blev det Max efteråt eftersom jag inte hade ätit någonting innan vi åkte iväg vilket var vid fem tiden så en aning hungrig var jag ju! Sedan bar det av hemåt och nu snurrar vi runt på stan som tre töntar medans resten av stan är ute och fjantar runt i fyllan och villan. Dock skulle jag helst åka hem, krypa ner i täcket, slå på tv:n och bara mysa för det är fan inte roligt ute när det är så jävla kallt, man håller ju på att frysa skallen av sig så fort man sticker nosen utanför bildörren! Så jag håller tummarna för att älskling ledsnar snart så att han också vill åka hem och mysa :)Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards