© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Helena Sundin - 22 oktober 2010 11:18

Vi var nyss iväg och käkade, och påvägen tillbaka till skolan kom vi att tala om julen. Så nu sitter vi i fotodatasalen och lyssnar på julmusik, sjunger med och det känns som om humöret liksom steg från helt okej till toppen på en sekund.

Jag vet inte men julmusik får det liksom att sprudla i kroppen! Gud vad jag längtar till första advent, när man får börja pynta och baka och känna den där mysiga känslan krypa i kroppen! 


  

Av Helena Sundin - 22 oktober 2010 11:04

Fy bubblan va kyligt det börjar bli ute, överallt snackar folk om snö men inte finns det någon snö på marken i kramfors inte. Varje morgon skyndar jag mig till fönstret för att se om det ligger något fint vitt täcke över marken och taken men icke. Jag kommer troligen få hjärtsnurr den dagen det ligger ett där. Hinner det inte komma någon snö tills den 4:e så får jag förhoppningsvis se det när jag ska upp till junsele för att besöka tandläkarn. åh va jag inte vill till tandläkarn, fick panik igår när pappa berättade att jag hade fått en kallelse eller vafan det kallas. Nu kommer jag gruva mig tills det är över! Men det är ju sista gången jag får gå dit utan att behöva betala så lika bra att göra allt nu så man kanske slipper gå dit massor sen när det kostar en halv förmögenhet. puss

Av Helena Sundin - 22 oktober 2010 09:23

Nog för att det kändes vemodigt att stiga upp ur sängen imorse så gjorde jag det ändå, jag kände att jag inte klarade av att ligga hemma i sängen en dag till. Jag klädde på mig, sminkade mig och var ut och rökte en sväng. Kylan som slog emot mig när jag öppnade balkongdörren var hemsk, så jag smyglånade hjärtats mössa eftersom mina öron höll på ramla av och jag hittade inte min. Dock var väl det tur, för jag hade sett bra rolig ut om jag hade kommit i en knallblå mössa till en röd jacka, snacka om att missmatcha färger haha. Dock gillar jag inte hjärtats mössa heller men det är bättre än inget, och jag vill hemskt gärna behålla öronen på huvudet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards