© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Helena Sundin - 13 oktober 2010 23:59

 

 

Har försökt somna i någon timmes tid nu men det verkar hopplöst, älskling sa god natt vid halv tolv tiden. Han ringde även vid nio tiden när han hade parkerat för natten, vi talade i ungefär en timmes tid om allt möjligt mellan himmel och jord. Kändes bra att prata med honom en stund innan jag skulle sova, dock känns det alldeles för tomt för att jag ska kunna somna nu. Håller tummarna för att jag ska bli super duper trött så jag inte klarar av att hålla mig vaken, för somnar jag inte snart kommer jag få kämpa mig igenom morgondagen. Och den vill man ju inte missa eftersom vi har foto hela dagen! Jag ska koka mig en kopp T nu och förhoppningsvis ska jag kunna somna om någon timme, om inte lär det märkas här haha.


Bilden får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Helena Sundin


puss





Av Helena Sundin - 13 oktober 2010 20:37

Det börjar kurra sådär obehagligt i magen, kanske dags att fixa någonting att äta snart? Dock vet jag att smärtan och obehaget i magen inte bara beror på hunger. Största boven i dramat är troligen den att hjärtat inte kommer hem inatt, utan jag ska sova ensam i lägenheten en hel natt för första gången. Kommer troligen sova framför tv:n eftersom jag inte tycker om att sova i sängen ensam..

Av Helena Sundin - 13 oktober 2010 17:48

Bilden får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.
© Helena Sundin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards