© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Helena Sundin - 7 oktober 2010 23:41

När man sitter uppkrupen framför tv:n

(endast iförd världens största tröja och underkläder) en Torsdags kväll och häller i sig coca-cola.. Vickar på tårna, bläddrar igenom en gammal sliten tidning och gråter en skvätt till någon värdelös serie på tv:n...

Ja då undrar jag vem jag egentligen är!

Vart kommer jag stå om några år, bor jag kvar här i norr eller har jag lyckats slita mig lös från tryggheten?  Vågat veckla ut vingarna och ställt mig på helt egna ben? Trippar jag runt någonstans i världen ensam eller tillsammans med den stora kärleken? Har jag alla gamla älskade vänner kvar vid min sida? Eller har nya människor övertagit deras plats i mitt liv?

Kommer jag fortfarande vara lika sprallig och påhittig som nu eller kommer tillvaron vara lugn och planerad? Kommer mina problem fortfarande ligga och bubbla synligt vid ytan eller har dom sjunkit till botten? Bär jag fortfarande på små underbara hemligheter i hjärtat, eller har jag glömt dom?

. . . d e t ä r f r å g a n

Av Helena Sundin - 7 oktober 2010 16:06

Huvudet värker och ögonen håller på ramla igen, tror helt enkelt jag behöver ta mig en tupplur!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards