© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 12:09

Namn: Helena

Piercingar: Läppen, tungan och öronen.

Tatueringar: ingen än, men det kommer! ;)

Längd: 162cm

Skostorlek: 38 typ

Hårfärg: svart typ.

Är du kär i någon: Självklart!

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte just nu, jag trivs rätt bra här.

Tänker du på att ta självmord: Aldrig.

Vilket shampo använder du: Olika.

Vilken parfym använder du: Det är olika, tar det jag känner för just då.

Vad är du rädd för: Fåglar & ensamhet.

Gillar du att tvätta: Njae, det är inte så hemskt roande.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag älskar dem :D

 

SENASTE..

Film du hyrde: Oj bra fråga, var ett tag sedan jag hyrde någon film nu.

Film du köpte: Jag köper inte filmer, men hjärtat köper någon då och då men jag minns inte den senaste.

Låten du lyssnade på: do you miss me – Emil Assergård

Personen du ringde: mamma.

Tv program du tittade på: CSI

Personen du tänkte på: älsklingen min.

 

ANTAL.. 

Gånger du varit kär: på riktigt, 3.

Gånger ditt hjärta brustit: massa.

Hjärtan brustit på grund av dig: finns några.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: ja några iallafall.

Ärr du har på kroppen: ja har inte direkt några stora, mene kanske hjärtat på armen kan jag räkna med där.

 

SENASTE.. 

Personen du fick mail av: bloggplatsen.

Personen du fick brev av: Oj, skolan tror jag.

Personen du fick sms av: Hjärtat :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: ja de måste ha vare när jag va hemma sist vilket var evigheter sedan.

Saken du köpte: Cola.

Vad har du gjort idag: Klivit upp, kört bil, varit på lektioner, lyssnat på en dikttjej, suttit vid datorn, rökt massa, ätit en macka, dusckit massa cola och bloggat!

Var det kul: Jadå.

Hur tidigt stiger du upp: Sju.

Gillar du att slåss: Nej, på skoj kanske :)

Vad ska du göra idag: Gå klart i skolan, åka hem, pussa på hjärtat. Sedan ikväll får jag väl se vad som händer (:

Är du seriös: Sometimes.

Vad är du allergisk mot: jordgubbar (asirriterande) svartvinbär, apelsin och andra fukter.

Var har du ont: i min högra axel.

Använder du hårspray: ja, när jag anser att det behövs vilket inte är ofta.

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 10:11

  

34.

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 09:42

  

Av Helena Sundin - 15 oktober 2010 09:13

Sitter på skolan, kunde haft sovmorgon idag men inte då åkte ju såklart hit som vanligt jag. Men egentligen gör det inte så mycket. Skönt att bara äta världens största macka och sitta i grafsalen också med massa trevliga mp09 flickor. Vi lyssnar på Emil Assergård eftersom folket här inte visste vem det var utan bara jag och Mimmi som satt och hojtade på om olika låtar som skulle spelas haha. Förövrigt fick jag se mina första snöflingor idag, dom var små och få men jag såg dom och de är det som räknas! Känns som om dagen kommer gå långsamt, men som tur är så slapp vi den drygaste lektionen eftersom vi var klara! Nu babblar jag bara på för att fördriva tiden, nu har vi hittat någon ny musik på youtube så nu sitter alla flickor och diggar med, klappar händerna och knäpper med fingrarna, skrattar och säger ”åh vilken röst” ”åh va fint” osv. För jäkla trevligt har vi det i alla fall (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards