© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 21:00

Mitt i allt fixande inför tv kikandet fick jag akut gosabstinens , så det blir inge hollywoodfruar för jag ska åka lastbil istället tillsammans med min gos. Jag vet att jag har skola imorgon och borde sova tidigt, men saknaden vinner denna gång så jag åker ändå, plus att jag sover hundra gånger bättre i lastbilen där det gungar sådär otroligt avslappnande.


puss

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 20:38

Satt nyss och kollade vad det var för skoj på tv:n ikväll på telefonen när jag fick syn på att svenska hollywoodfruar börjar på trean klockan nio. Och pricken över i:et är att Maria Montazami är med även i denna säsong, snackades ju om att hon inte skulle vara med något mer, vilket skulle ha resulterat i att jag slutat kolla på det eftersom Maria är den enda hollywoodfru jag tycker är rolig att titta på överhuvudtaget, och såklart Päivi emellanåt haha mest för att hon pratar om sig själv i tredje person så otroligt ofta. Men nu ska i alla fall Maria vara med vilket betyder att jag kommer sitta bänkad ikväll och tio måndagskvällar framöver! Ni ska veta att mitt humör gick från botten och väldigt långt upp mot toppen tack vare detta program haha. Men självklart kommer jag slänga in bilder här så fort jag hinner under kvällen ändå, även fast jag kommer vara borta ett tag!

 

puss

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 19:28

Nä nu är det dags för en varm kopp T innan jag slår mig ner och redigerar bilderna som har tagits under kvällens gång, emellan mina små shoppingvändor. Blev förbannad på nelly.com efter ett tag för sidan jävlades så tack vare det lyckades jag slita mig där ifrån. haha, tragiskt.

 

Men som sagt nu ska jag dricka T och kanske ta mig ett bad också innan jag slår mig ner och börjar gå igenom dom bilderna som jag tagit. Skulle behövt göra käk också men känner mig inte allt för sugen eller peppad för det så det får helt enkelt vänta ett tag till!

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 17:48

Usch, det är farligt när höst & vinter reorna börjar att sätta igång. Nu sitter jag uppslukad av den enorma rea som härjar på nelly.com, man vill ju ha allting. Får se om jag kanske unnar mig någonting, finns klänningar för 99 kronor och skor för 149 kronor vilket enligt mig är helt sjuka priser.

Den där idéen om att ta massa kort får faktiskt vänta ett tag, för nu lär jag hänga här i någon timme och granska varenda liten grej som är på rea. haha.

 

puss

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 17:25

Nu är man äntligen hemma i lägenheten efter en heldag på skolan, känns att den börjar tära lite på en nu så att det är lov nästa vecka gör inte mig någonting överhuvudtaget faktiskt! I alla fall så har jag nyss kommit ut ur duschen, ska strax rigga upp kameran och leka lite. Känns som om det är en evighet sedan jag verkligen fotade någonting “genomtänk” önskar att det blev mer av det. Men tiden räcker inte riktigt till för allting man vill göra. I vilket fall som helst så håller jag tummarna för att jag får pengar av alla i familjen min i julklapp, för något annat önskar jag mig inte, och när jag håller på att spara ihop till en kamera kan varenda öre vara behövligt! Och när den kameran är min lovar jag verkligen att ta det här med fotandet på mer allvar, då får det liksom lov att finnas tid, för annars känns det som om jag inte kommer utvecklas, och det vill man såklart göra när det gäller ett ämne som man brinner för. Jaja nog babblat om det, jag lovar i alla fall en hög med bilder under kvällens gång (:

 

puss

Av Helena Sundin - 25 oktober 2010 15:15

Idag kommer det bli massa bloggande!

Ensam hemma eftersom hjärtat jobbar så :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards