© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Helena Sundin - 11 oktober 2010 11:07

Måndag, varför känns alltid dessa måndagar så oerhört jobbiga? Det känns alltid som om dom går så otroligt långsamt…

 

Jag drog hem från skolan efter att vi hade haft samhäll, eftersom jag då hade två timmars hål och jag kände att jag inte orkade stanna kvar på skolan för att bara sitta rätt upp och ner utan jag kände att det kunde jag lika gärna göra hemma. Plus att jag kunde fixa egen lunch eftersom den på skolan inte var allt för inbjudande. I vilket fall som helst så sitter jag nu hemma i lägenheten, hjärtat sover ännu men han var så pass vaken att han uppfattade att jag kom hem i alla fall. Tryckte nyss i mig lite käk och nu sitter jag här för att jag egentligen skulle kolla mitt schema för veckan, men som vanligt hamnade jag här istället. Kom även på att det jag tänkte göra efter skolan kunde jag ha hunnit med att göra under dessa två timmar som jag hade hål, men jag kom mig aldrig för det. Ska nämligen kika efter en vinterjacka och köpa smink, kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet och köpa mig en dricka. Men va tusen, så blev det ju inte. Nu har jag i alla fall fått reda på att jag börjar klockan tolv igen, prick. Då är det gympa som står på schemat och efter det kommer en av favorit lektionerna, nämligen matte!

 

Nu ska jag i alla fall springa in i sovrummet, hoppa lite i sängen och hålla tummarna för att hjärtat vaknar till lite så jag får spendera lite tid tillsammans med honom innan det är dags för mig att dra iväg på skolan igen (:

 

puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards