© Helena Sundin ♥

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

69. ÅTER HEMMA

Av Helena Sundin - 28 oktober 2010 21:24

Måste bara säga en sak, fyfan va skönt det var att gå en långpromenad men musik i öronen. Kom nyss innanför dörren vilket betyder att jag varit ute i nästan en och en halv timme! Inte dåligt inte dåligt, jag hade tankar på att jogga en runda när jag var påväg ut men som tur var gjorde jag inte det för då kan jag lova att jag hade slagit ihjäl mig för satan i gatan va halt det var ute, man fick gå på helspänn hela tiden för att inte missa någon fläck med is. Men men jag överlevde hela vägen utan att ens vara nära på att drutta omkull! Nu tänkte jag faktiskt ta mig en cigg på balkongen och sedan däcka framför tv:n en stund. Känns som om jag måste komma bort från datorn ett litet tag till i alla fall för att inte bli helt gaggig i huvudet (:

 

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Sundin - 23 januari 2011 16:08

http://photoloveandheavymetal.blogg.se DÄR ÄR ADRESSEN TILL MIN NYA BLOGG DÄR JAG NUMERA KOMMER ATT HÅLLA TILL. JAG HÅLLER ALLA TUMMAR JAG HAR FÖR ATT NI SKA FÖLJA MED MIG ÄVEN DIT :) PUSS ...

Av Helena Sundin - 22 januari 2011 02:14


Yes, nu beger jag mig vidare, klicka på bilden för att komma till min nya blogg.    ...

Av Helena Sundin - 21 januari 2011 14:56


   Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.© Helena Sundin ...

Av Helena Sundin - 21 januari 2011 14:50

Jag känner mig ganska värdelös idag, hela jag känns bara grå.. Så det kanske inte kommer att bli så mycket uppdatering under dagen. Kanske blir bättre ikväll, vi får helt enkelt se. Ska redigera massa bilder iallafall,och förhoppningsvis bli li...

Av Helena Sundin - 20 januari 2011 19:04

                                      ...

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards