© Helena Sundin ♥

Alla inlägg under december 2010

Av Helena Sundin - 29 december 2010 14:53

Videoguiderna på moderskeppet.se är just nu mitt nya tidsfördriv. Jag har aldrig tidigare gett dom en chans men eftersom jag hade tråkigt igår och inte fick till en bild som jag ville kollade jag där och nu är jag fast! Sitter klistrad framför skärmen nu och bara matar i mig nya kunskaper.

 

(weheartit.com)

Av Helena Sundin - 29 december 2010 00:05

Äter spagetti och skrattar åt livet samtidigt som jag lyssnar på saraå's spotifylistor. Och jag drömmer mig bort en aning när jag sitter och klickar runt på olika elektroniksidor på nätet. Tänk om man vann några tusen på lotto, då vet jag exakt vad jag skulle köpa.


  

Av Helena Sundin - 28 december 2010 22:51

Eftersom jag var så extremt sötsugen så tog jag och rotade igenom kylskåpet och skafferit för att se vad jag hade hemma, och efter lite rotande slängde jag ihop en hög med chokladkakor. Dom blev riktigt goda :)

Av Helena Sundin - 28 december 2010 20:09

'Cause baby
There's nothing I won't do
To spend my life with you

Av Helena Sundin - 28 december 2010 15:38

Sitter och läser om olika bantningstips och dieter på nätet, och nej ni kan vara lugna det är inte så att jag planerar att leva på morötter och vatten i flera veckor framöver för att rasa ohälsosamt i vikt. Men jag ska ju som sagt börja ta hand om mig själv lite bättre och röra på mig för att få ett hälsosammare liv och att tappa några kärlekskilon på vägen skulle inte skada, så jag kollar bra dieter och mat som man kan äta och må bra utav utan att det blir på tok för dyrt eller för enformigt. Och jag har hittat en del grejor som verkar intressanta och seriösa, men ännu ska jag inte börja utan det blir först efter nyår.

Som ett litet nyårslöfte :)

Av Helena Sundin - 28 december 2010 15:21

       

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards