© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Helena Sundin - 7 december 2010 23:15

Jag och katten vaknade för några timmar sedan efter att båda två sovit ett tag på soffan, och jag kan verkligen säga att det behövdes. Somnade så fort jag la mig ner! Och nu är jag snart klar med samhällsuppgiften vi har tills imorgon. Men jag är så otroligt sötsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ska kolla sedan om det finns någonting att äta, om inte får jag väl baka någonting sött så jag kan dämpa sötsuget. Förövrigt känner jag mig väldigt mör i kroppen, ont i ryggen och nacken, halsen värker emellanåt och jag är stel som en valross. Men varför klaga? det finns dom som har det värre. Nu ska jag fortsätta med uppgifte, jag återkommer senare :)

Av Helena Sundin - 7 december 2010 15:40

Nu är jag äntligen hemma efter en heldag i Sollefteå, känner mig totalt död. Det känns som om skallen ska explodera på mig. Men jag är i alla fall glad att jag han hem och träffa min kära pojkvän en liten stund innan han skulle iväg och jobba. Vi var ju alltså på GB skolan och informerade alla små nior om vårat program, inte allt för roligt men helt okej ändå. Vi stod rätt bra till, kunde se det mesta och fick höra fin sång emellanåt från esteterna som höll till bredvid oss. Träffade en heldel utav mina gamla klasskompisar från låg-, mellan- och högstadiet vilket var skoj plus massa andra trevliga människor. Men efter x-antal timmar ville jag bara sjunka genom jorden, jag kände mig helt sönder tuggad i kroppen och ville bara hem. Märks att jag inte fick så många timmars sömn inatt, så det ska jag försöka ta igen nu genom att lägga mig på soffan några timmar. Så uppgiften i samhällskunskap får helt enkelt vänta tills jag vaknar igen!

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards