© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Helena Sundin - 6 december 2010 22:34

Imorgon vankas det en heldag på GB skolan i Sollefteå, känns sådär eftersom jag måste upp jätte tidigt och sedan slutar jag senare än vanligt. Men kommer säkert bli skoj, eller ja man kan alltid hoppas i alla fall. Om inte annat får man kanske träffa lite trevligt folk! Ja och eftersom jag ska upp tidigt har jag försökt somna nu i en och en halv timmes tid, går inge vidare som ni kanske märker eftersom jag sitter här. Men det är fan omöjligt att somna!!


Jag har tusen tankar i skallen som jag inte vet vad jag ska göra med, jag oroar mig för saker i onödan och jag känner mig bara jätte förvirrad i skallen.. Även fast jag vet att jag inte behöver oroa mig så gör jag det ändå och jag dras långsamt neråt. Förbannat!

Av Helena Sundin - 6 december 2010 22:11

När sanningen kryper fram hugger den som trubbiga knivar i bröstet.

Av Helena Sundin - 6 december 2010 19:19

Ja eftersom den här listan kommit av sig ett x-antal dagar änkte jag fortsätta nu. Vad jag åt idag, tanken var att jag skulle ta kort och lägga upp, men jag hittar inte datasladden till kameran så det får helt enkelt bli text isället..

Ja vad har jag ätit idag, eftersom jagbörjade vid tolv låg jag och drog mig i sängen hela förmiddagen så någon mat åt jag inte. Men det blev iallafall en macka på skolan med grönsaker och skinka, sedan blev det lite grönsakswook när jag kom hem. Inget märkvärdigt alls men gott och mättande :)

Av Helena Sundin - 6 december 2010 18:57

Att höra en kattunge spinna kan få vilken kall själ som helst att smälta.

När jag satte nyckeln i låset innan jag steg in i lägenheten idag hörde jag små steg rusa fram över golvet. Och en liten orange kattunge satt innanför dörren och väntade på mig. Hon kråmade sig efter benen på mig och svarade så glatt när jag pratade med henne.. Vi lekte en stund, jagade julklappssnören och lekte kurragömma. Och nu har den lilla tjejen somnat invirad i sin filt i mitt knä, man kan inte annat än le när hon kikar upp under flitkanten emellanåt.

Av Helena Sundin - 6 december 2010 15:15

Ja som ni alla kanske märkt har jag varit allt annat än aktiv här på bloggen den senaste tiden.. Men jag har liksom ansett att bloggen får komma i andra hand ibland, har haft andra saker i mitt liv just nu som varit viktigare. Skolan, familjen osv. Jag kan inte lova någonting men jag tror att uppdateringen kommer bli betydligt bättre den här veckan iallafall, eftersom hjärtat mitt jobbar eftermiddag och det betyder att jag är ensam hemma efter skolan. Eller ja nu har jag ju faktiskt en liten kattunge som håller mig sällskap :)

 

puss

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards