© Helena Sundin ♥

Alla inlägg under november 2010

Av Helena Sundin - 10 november 2010 14:12

  


Firar fjorton underbara månader tillsammans med hjärtat idag!

Av Helena Sundin - 10 november 2010 14:05

      

Av Helena Sundin - 10 november 2010 14:03

  

(Ronia & Emmy)


Bilden är tagen i början av ettan.

Gud va jag älskar våran klass :)

Av Helena Sundin - 9 november 2010 12:38

Svenska lektionerna är inte alls roliga, just nu sitter vi i datasalen och ska egentligen skriva någon jäkla rapport. Det går ju inte direkt sådär jätte bra, jag vet inte hur jag ska börja och svenskalärarn är inte ens här så henne kan man inte be om hjälp heller, värdelöst. En bra sak är iallafall att jag inte kommer behöva gå hem eftersom världens bästa pojkvän plockar upp mig när han slutar :)

Av Helena Sundin - 9 november 2010 10:01

Vaknade imorse med världens ångest över en dröm jag hade haft under natten. Allting kändes så verkligt och jag mådde så jävla pissigt. Jag var helt säker på att allting hade hänt på riktigt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, har nog aldrig mått så dåligt av en dröm i hela mitt liv. Nog för att jag brukar skrika, gråta och leva satan när jag drömmer i vanliga fall så tog detta priset. 


I alla fall så gick jag till skolan, kallt som tusan var det men ändå skönt och uppfriskande. Första lektionen bestod av matte b, sedan har vi hål till tolv tiden så vi ska väl hinna med att gå på lunch en sväng också innan det är dags för min sista lektion för dagen nämligen svenska. Vet inte riktigt vad vi gör där, eller jo men jag har inte direkt kommit igång :p


Puss

Av Helena Sundin - 9 november 2010 09:55

"Dream big, laugh ofteninspire alllove much"

Av Helena Sundin - 8 november 2010 15:12

Någonting fattas mig, jag vet inte vad det är.
Troligen är det spänning.
Spänningen i vardagen som fanns tidigare.
Min vardag är nu lugn och planerad.
Det händer för lite oplanerade saker.
 
Jag vill hitta på jävelskap, dra iväg mitt i veckan.
Skita i allt och bara leva satan.
Som man gjorde för något år sedan.
 
Jag saknar spänningen som en gång fanns där.
Jag vill inte vara lugn och planerad.
it's a secret..



Av Helena Sundin - 7 november 2010 16:02

  

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards