© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Helena Sundin - 7 november 2010 16:02

  

Av Helena Sundin - 7 november 2010 15:41

Klockan tickar på, om några timmar är älskling hemma. Mörkret börjar smyga sig på utanför fönstret och vetskapen om att det är skola som gäller morgon får kroppen att känna sig vemodig. Personligen tycker jag att lovet har gått alldeles för fort, och att det inte alls blev som jag hade tänk mig överhuvudtaget känns så jävla motigt. Jag håller tummarna för att tiden fram tills jullovet rusar fram så får man hoppas att det lovet blir betydligt bättre. Just nu sitter jag i alla fall bara och glor på tv:n och klickar runt på datorn, vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns som om jag bara vill dra täcket över huvudet och sova bort några dagar!

 

Puss

Av Helena Sundin - 7 november 2010 14:58

Den där första snön som man alltid väntar på i vintertid har äntligen lagt sig även i Kramfors, när jag klev upp imorse trodde jag det var frost på taken men när jag tittade ut låg det faktiskt vit snö på marken. Dock har den nu börjat tina bort, men det brukar ju vara startskottet när den första snön lagt sig på marken. Då brukar det ju faktiskt komma mera.

 

Så jag håller tummarna för att det kommer mer snö framöver, för det betyder ju vinter och juletid. Så snart kommer jag börja med julklappsköpen och pusslet som jag sysslar med varje år, vet ju redan vad jag ska köpa åt dm flesta, den enda jag inte riktigt kommit på någonting åt ännu är väl Victor. Att det ska vara så svårt att komma på julklappar åt vissa. Men nu ska jag göra lite sen lunch eller tidig middag vad det nu blir för jag börjar känna mig lite hungrig, blir nog lite kycklingwook från igår.

 

Puss

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards