© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Helena Sundin - 13 januari 2011 11:17

Sol, snö & fotolektion.


Känner mig ganska söndertrasad idag, mår sjukt illa men tänker plåga mig igenom dagen ändå för vi har foto hela dagen och det vill man faktiskt inte missa.. Dock gruvar jag mig för morgondagen eftersom jag måste plåga mig igenom den också. För då ska svenskan redovisas och det är sista svenska A lektionen vi har så det måste göras då innan betygen sätts så att säga. för övrigt har jag tusen saker som måste göras, flera olika fotouppgifter som inte är klara. Tillexempel ett porträtt i en beskrivande miljö, och en lookalike bild som ska fotas i eftermiddag. Hade en lookalike bild tidigare som jag fotade, men när bilderna skulle in på datorn visade det sig att flera utav filerna var trasiga så hejhopp så gick det åt pipan. Så håller alla tummar jag har för att det ska gå bättre denna gång :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards