© Helena Sundin ♥

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Helena Sundin - 8 januari 2011 18:16

V kom precis in genom dörren, känns bra för jag har saknat honom en del idag.

Tycker sersonligen inte att människor borde jobba på helgerna, det är liksom då man ska vara hemma och umgås med andra. Men men nu är han hemma iallafall så nu ska jag slita mig från datorn och pussa på honom istället :)

  

Av Helena Sundin - 8 januari 2011 15:26

Vaknade av någon anledning ganska tidigt idag, vilket känns bra nu när skolan snart börjar igen. Dock känns det där med skolan ganska värdelöst, jag är inte alls sugen på att börja skolan igen och tycker personligen att lovet kunde fått vara betydligt längre. Känns som om jag börjar komma ner i en svacka när det gäller skolan, synd att inte dessa terminer kunde gå lika fort som dom två första. Men vad ska man göra åt saken, lika bra att gilla läget. Nu sitter jag iallafall och redigerar lite bilder jag tagit idag, så dom kanske kommer upp senare :) Puss

Av Helena Sundin - 8 januari 2011 01:26

Make a wish and place it in your heart.

Everything you want.

 
Do you have it? Good.

You never know where the next miracle is
going to come from, the next smile.

Now believe it can come true.


Anything you want.

The next wish come true.
But if you believe that it is right around the corner.
And you open your heart and mind to the possibility of it.

You just might get the thing you're wishing for.


To the certainty of it.


The world is full of magic.

So make your wish.
Do you have it? Good.


With all your heart.

You just have to believe in it.

Now believe in it.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards